Gastvrijheid

Bij elk contact willen uw klanten zich welkom voelen in een omgeving die vertrouwd voelt. Dat vraagt inzet en aandacht van iedereen in de organisatie.


In samenwerking met BOVAG ontwikkelde OOMT het programma ‘B-MyGuest’. Het biedt tips en trucs om de gastvrijheid binnen uw bedrijf te onderzoeken en te verbeteren.
Naar de website
Uw (vaste) klanten zijn de basis onder uw bedrijf. Zo’n klantenbestand ontstaat niet van vandaag op morgen. Bij elk contact willen uw klanten zich welkom voelen in een omgeving die open en vertrouwd voelt. Elke keer weer opnieuw. Dat gaat niet vanzelf en is niet vanzelfsprekend. Het is een enorme klus om dat elke dag waar te maken!Hoe staat u ervoor?
Veel ondernemers denken dat klantvriendelijkheid binnen het eigen bedrijf hoog scoort. Uit onderzoek blijkt echter dat 68% van de klanten een onverschillige houding ervaart bij bedrijven. Dit zijn pittige cijfers.Hoe zit dit bij uw bedrijf? Zijn uw collega’s wel zo enthousiast en gastvrij als u denkt? Klantvertrouwen is een kostbaar ‘bezit’ wat continu aandacht en onderhoud nodig heeft, door oog voor detail en training.

Gastheer in 1 dag – een unieke workshop door OOMT en B-myguest.nl

De Workshop “Gastheer in 1 dag” is opgezet door OOMT in samenwerking met B-MyGuest. In deze workshop leert het team hoe je snel, effectief en beter kunt inspelen op de beleving van de klant. Wanneer u eerst wilt onderzoeken hoe het gesteld is met de gastvrijheid in uw bedrijf dan kunt u onze ‘Hospitality check’ aanvragen. Onze mystery guest neemt uw bedrijf en uw medewerkers onder de loep. Lees de ervaringen van anderen op de website!

Lees verder

Dit is de grote kopregel
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sagittis lacinia ultricies. Ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dit is de grote kopregel
  • Dit is een bullet list item 1
  • En dit is item nummer 2
  • Item nummer 3 zit tussen 2 en 4
  • Nummer 4 komt dus hier
  • Item nummer 5 is aan de lange kant
  • Nummer 6 is de uitsmijter