Bemyguest

Bemyguest

Nu de klant voor onderhoud veel meer keuzes heeft en minder in de showroom komt, wordt het onderscheidend vermogen van je bedrijf belangrijker dan ooit. Gastheerschap moét nu verder worden ontwikkeld. Maar hoe doe je dat als ondernemer?

Gastheerschap, of gastvrijheid, is voor ieder bedrijf anders. Het is afhankelijk van onder meer de vestigingsplaats, de grootte van je bedrijf, de merken die je voert en de uitstraling die je graag wilt hebben naar je klanten toe. Feit is dat het steeds belangrijker wordt om te denken vanuit je klant, of beter gezegd: je gast.

GastvrijheidsCheck voor bedrijven

Bij elk contact willen je klanten zich welkom voelen. Dit vraagt inzet en aandacht van iedereen in je organisatie. Om te zien waar jouw bedrijf staat op het gebied van gastvrijheid, heeft OOMT de GastvrijheidsCheck ontwikkeld.

Deze check wordt voor OOMT aangesloten bedrijven voor 100% door OOMT vergoed. Aan het uitvoeren van het plan van aanpak dat hier uit voortkomt, kunnen eventueel wel kosten zijn verbonden.

Aanmelden voor de GastvrijheidsCheck

Hoe bepaal je het onderscheidend vermogen van je bedrijf en hoe breng je gastheerschap naar een hoger niveau? Om te ontdekken hoe jouw bedrijf scoort op het gebied van gastvrijheid hebben wij de GastvrijheidsCheck voor je ontwikkeld. Benieuwd hoe jouw bedrijf ervoor staat? Meld je dan aan!

Aanmelden GastvrijheidsCheck

 

GastvrijheidsCheck in de praktijk

Wil je weten hoe de GastvrijheidsCheck in de praktijk gaat en waar op gelet wordt? Bekijk dan onderstaande video.

 

Dit is de grote kopregel
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sagittis lacinia ultricies. Ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dit is de grote kopregel
  • Dit is een bullet list item 1
  • En dit is item nummer 2
  • Item nummer 3 zit tussen 2 en 4
  • Nummer 4 komt dus hier
  • Item nummer 5 is aan de lange kant
  • Nummer 6 is de uitsmijter