Talenten van BBL-leerlingen

Talenten van BBL-leerlingen

De nieuwe generatie autotechnici vindt het lastig om ‘nee’ te zeggen. En om te gaan met feedback. Of met zelfregie. BBL-leerlingen leren door te reflecteren en logica te begrijpen. Met deze kennis kunnen werkgevers en het onderwijs hen beter binden en boeien. En dat is in deze tijd, waarin talent schaars is, belangrijker dan ooit.

Ontdek de zes belangrijkste uitkomsten van het onderzoek

Ontdek de zes belangrijkste uitkomsten van het onderzoek

Binden en boeien

OOMT liet afgelopen jaar onderzoek uitvoeren onder 389 BBL-leerlingen die een opleiding volgen tot autotechnicus. Uit de uitkomsten zijn zes belangrijke conclusies getrokken die nieuwe inzichten geven in leerstijl, talenten en (on)mogelijkheden. Meest opvallend was dat de BBL-leerling veel verborgen talenten heeft die er niet automatisch uitkomen. Het is belangrijk om te weten wat deze talenten zijn en hoe je BBL-leerlingen kunt binden en boeien. Krijg inzicht in hoe je de nieuwe generatie autotechnici blijft motiveren voor een toekomst in de mobiliteitsbranche.

Ontdek de zes belangrijkste uitkomsten van het onderzoek

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.

Bedankt, uw aanvraag wordt verwerkt
Voordat je vertrekt...

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.