Workshop Door de ogen van de klant - OOMT

Workshop Door de ogen van de klant – een kwestie van perspectief

De GastvrijheidsCheck al gedaan? Om hierop door te pakken kun je de workshop ‘Door de ogen van de klant’ volgen. Ga aan de andere kant van de balie staan en word je bewust van hoe belangrijk klantenbinding en service is in deze sterk veranderende wereld. Investeer in gastheerschap binnen je bedrijf en kom erachter wat jullie bedrijf onderscheidt van de rest!

Let op: deze workshop is alleen te volgen als vervolgstap op de GastvrijheidsCheck.

Inschrijven workshop Door de ogen van de klant

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.