‘Wil je de VTEC even horen?’ | Mijn Voertuig & Ik #42
Voor jezelf beginnen kan een spannende stap zijn. Na lang twijfelen besloot Peter het toch te doen, en dat bevalt hem goed. Honda is zijn merk. Van autocross tot motorrevisie: alles wat met Honda te maken heeft, is zijn passie. Alberto rijdt een stukje met hem mee in zijn Honda Civic!
Over Mijn Voertuig & Ik
In Mijn Voertuig & Ik gaat Alberto langs bij mensen met bijzondere voertuigen. Vol enthousiasme vertellen zij over hun grootste passie, maar ook over werken in de mobiliteitsbranche. Heb jij ook een bijzonder voertuig waar je graag iets over wilt vertellen? Stuur een mail naar servicedesk@oomt.nl!
