Wanneer had jij voor het laatst een goed (functionerings)gesprek? - OOMT

Wanneer had jij voor het laatst een goed (functionerings)gesprek?

Een functionerings- of beoordelingsgesprek is alleen nuttig als het over de goede dingen gaat. Maar hoe doe je dat? OOMT heeft een speciale tool ontwikkeld om leidinggevenden en medewerkers daarbij te helpen. De tool bevat handige gesprekskaarten, waarbij zowel de medewerker als de leidinggevende van tevoren aan kan geven waar hij of zij het tijdens het gesprek over wil hebben. Deze kaart kun je dan ‘op tafel leggen’. Op de achterzijde van deze kaart staan vragen die je in het gesprek kunt stellen.

De gesprekskaarten zijn een handig hulpmiddel, zorgen voor veel minder administratieve rompslomp en belangrijker nog: maken het gesprek nuttig voor zowel leidinggevende als medewerker. Ook interesse in een set van deze kaarten? Neem dan contact op met de servicedesk: 0800 – 0155 of servicedesk@oomt.nl Zij komen graag langs om de kaarten te brengen en een korte toelichting daarop te geven.

We wensen je een goed gesprek!

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.