Hoe kijken klanten aan tegen je bedrijf?
Ruth Lokhorst van Autobedrijf Lokhorst-Zoet in Elburg liet onlangs opnieuw een gastvrijheidscheck uitvoeren via OOMT om te zien wat klanten ervaren en waar er verbeterpunten liggen. Dit was niet de eerste keer; vroeger, toen ze nog Peugeot-dealer waren, ondergingen ze regelmatig beoordelingen. Ruth merkt op dat je na verloop van tijd ‘bedrijfsblind’ kunt worden en dus objectieve feedback nodig hebt.
“Destijds was de gastvrijheid zo’n positieve ervaring, dat we het opnieuw wilden laten doen. Via onze organisatie James Autoservice kwam de vraag wie zich hiervoor beschikbaar wilde stellen. Voor de zomerperiode kregen we een bericht dat ze inderdaad langs waren gekomen. Op dat moment had ik het niet door, maar achteraf viel het kwartje. Ik heb ze zelf te woord gestaan, maar het was nog leuker geweest als het een collega zou zijn geweest. We scoorden een tien, ik werd er verlegen van. Zelfs OOMT-adviseur René Bestevaar zei dat zo’n hoge score niet vaak voorkomt.”
Lees het hele interview op Booster
Wil je het volledige interview lezen en meer leren over de ervaringen van Autobedrijf Lokhorst-Zoet met OOMT?