Hoe kijken klanten aan tegen je bedrijf? - OOMT

Hoe kijken klanten aan tegen je bedrijf?

Ruth Lokhorst van Autobedrijf Lokhorst-Zoet in Elburg liet onlangs opnieuw een gastvrijheidscheck uitvoeren via OOMT om te zien wat klanten ervaren en waar er verbeterpunten liggen. Dit was niet de eerste keer; vroeger, toen ze nog Peugeot-dealer waren, ondergingen ze regelmatig beoordelingen. Ruth merkt op dat je na verloop van tijd ‘bedrijfsblind’ kunt worden en dus objectieve feedback nodig hebt.

“Destijds was de gastvrijheid zo’n positieve ervaring, dat we het opnieuw wilden laten doen. Via onze organisatie James Autoservice kwam de vraag wie zich hiervoor beschikbaar wilde stellen. Voor de zomerperiode kregen we een bericht dat ze inderdaad langs waren gekomen. Op dat moment had ik het niet door, maar achteraf viel het kwartje. Ik heb ze zelf te woord gestaan, maar het was nog leuker geweest als het een collega zou zijn geweest. We scoorden een tien, ik werd er verlegen van. Zelfs OOMT-adviseur René Bestevaar zei dat zo’n hoge score niet vaak voorkomt.”

Lees het hele interview op Booster

Wil je het volledige interview lezen en meer leren over de ervaringen van Autobedrijf Lokhorst-Zoet met OOMT?

Lees verder

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.