Met de GastvrijheidsCheck vergroot je je klantenbinding

Het onderscheidend vermogen van je bedrijf is belangrijker dan ooit. Verkopen staan onder druk en klanten komen minder vaak in de showroom. De bedrijven die nu succesvol zijn, hebben manieren gevonden om de klantvriendelijkheid naar een hoger niveau te tillen. Vergroot ook het gastheerschap in je bedrijf, met de OOMT GastvrijheidsCheck.

Aanmelden GastvrijheidsCheck

Ontdek hoe gastvrij jouw bedrijf is

Bij elk contact willen je klanten zich welkom voelen. Dit vraagt inzet en aandacht van iedereen in je organisatie. Met goed gastheerschap behoud je je klanten, en je omzet! Hoe staat het met de gastvrijheid binnen jouw bedrijf? De GastvrijheidsCheck van OOMT geeft hier antwoord op!

Denken vanuit je klant

De manier waarop jouw bedrijf kan groeien in gastheerschap hangt af van je type bedrijf. De vestigingsplaats en de grootte van je bedrijf, de merken die je voert en de uitstraling die je wilt hebben naar je klanten toe. Eén principe geldt voor iedereen. Denken vanuit je klant, of beter gezegd: je gast.

Kosten van de GastvrijheidsCheck

Deze check wordt voor bedrijven die afdragen aan OOMT volledig vergoed door OOMT. Aan het uitvoeren van het plan van aanpak dat hieruit voortkomt, kunnen eventueel wel kosten zijn verbonden.

In 6 stappen naar een hogere klanttevredenheid

1. Aanmelden voor de GastvrijheidsCheck
Meld je bedrijf aan voor de OOMT GastvrijheidsCheck.

2. Contact gastvrijheidscoach
Binnen enkele werkdagen neemt onze gastvrijheidscoach contact met je op om belangrijke zaken te bespreken rondom het uitvoeren van de mystery shopping en websitescan.

3. Mystery shopping + websitescan
De gastvrijheidscoach bezoekt als mystery shopper je bedrijf en evalueert het contact met je bedrijf grondig. Hierdoor krijg je een goed beeld van hoe een (potentiële) klant de gastvrijheid van je bedrijf en van je individuele medewerkers ervaart. De coach checkt ook je website en eventuele social media-activiteiten op klantvriendelijkheid.

4. Terugkoppeling door de gastvrijheidscoach
Binnen enkele weken komt de gastvrijheidscoach bij je langs voor een uitgebreide terugkoppeling. De coach houdt je een eerlijke, onafhankelijke spiegel voor. Zo krijg je een goed beeld van de onderdelen waarin je de gastvrijheid naar een hoger niveau kunt tillen. Ook stel je met de coach een actieplan op voor vervolgstappen.

5. Aan de slag met het actieplan
Tijd om je gastvrijheid naar een hoger niveau te tillen, aan de hand van de vervolgstappen in het actieplan.

6. Evaluatie
Na 2 maanden evalueer je met de gastvrijheidscoach hoe de vervolgstappen zijn verlopen. Aan de hand hiervan kun je eventueel bijsturen.

 

Aanmelden GastvrijheidsCheck

  • Adres
  • Deelbranche
  • Zijn er aandachtspunten waar wij rekening mee moeten houden bij het uitvoeren van de GastvrijheidsCheck?
image description

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Bel ons!
image description

Directe informatie

Kom je er niet helemaal uit? Bel ons of probeer eens de zoekfunctie uit!

Contactinformatie

  • Telnr. 0800 0155
  • Email: servicedesk@oomt.nl

Zoekfunctie gebruiken

Zoekfunctie gebruiken

Mis niets

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche met de OOMT nieuwsbrief!
  • Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.