Het onderscheidend vermogen van je bedrijf is belangrijker dan ooit. Verkopen staan onder druk en klanten komen minder vaak in de showroom. De bedrijven die nu succesvol zijn, hebben manieren gevonden om de klantvriendelijkheid naar een hoger niveau te tillen. Vergroot ook het gastheerschap in je bedrijf, met de OOMT GastvrijheidsCheck.

Ontdek hoe gastvrij jouw bedrijf is

Bij elk contact willen je klanten zich welkom voelen. Dit vraagt inzet en aandacht van iedereen in je organisatie. Met goed gastheerschap behoud je je klanten, en je omzet! Hoe staat het met de gastvrijheid binnen jouw bedrijf? De GastvrijheidsCheck van OOMT geeft hier antwoord op!

Denken vanuit je klant

De manier waarop jouw bedrijf kan groeien in gastheerschap hangt af van je type bedrijf. De vestigingsplaats en de grootte van je bedrijf, de merken die je voert en de uitstraling die je wilt hebben naar je klanten toe. Eén principe geldt voor iedereen. Denken vanuit je klant, of beter gezegd: je gast.

Kosten van de GastvrijheidsCheck

Deze check wordt voor bedrijven die afdragen aan OOMT volledig vergoed door OOMT.

In 6 stappen naar een hogere klanttevredenheid

1. Aanmelden voor de GastvrijheidsCheck
Meld je bedrijf aan voor de OOMT GastvrijheidsCheck.

2. Contact adviseur werkgeverschap
Binnen enkele werkdagen neemt onze adviseur werkgeverschap contact met je op om belangrijke zaken te bespreken rondom het uitvoeren van de mystery shopping en websitescan.

3. Mystery shopping + websitescan
De mystery shopper bezoekt je bedrijf en evalueert het contact met je bedrijf grondig. Hierdoor krijg je een goed beeld van hoe een (potentiële) klant de gastvrijheid van je bedrijf en van je individuele medewerkers ervaart. Ook je website en eventuele social media-activiteiten worden gecheckt op klantvriendelijkheid.

4. Terugkoppeling door de adviseur werkgeverschap
Binnen enkele weken komt de adviseur werkgeverschap bij je langs voor een uitgebreide terugkoppeling. De adviseur werkgeverschap houdt je een eerlijke, onafhankelijke spiegel voor. Zo krijg je een goed beeld van de onderdelen waarin je de gastvrijheid naar een hoger niveau kunt tillen. Ook stel je met de adviseur werkgeverschap een actieplan op voor vervolgstappen.

5. Aan de slag met het actieplan
Tijd om je gastvrijheid naar een hoger niveau te tillen, aan de hand van de vervolgstappen in het actieplan.

6. Evaluatie
Na 2 maanden evalueer je met de adviseur werkgeverschap hoe de vervolgstappen zijn verlopen. Aan de hand hiervan kun je eventueel bijsturen.

Inschrijven GastvrijheidsCheck