Workshop Door De Ogen Van De Klant – een kwestie van perspectief

De GastvrijheidsCheck al gedaan? Om hierop door te pakken kun je de workshop ‘Door De Ogen Van De Klant’ volgen. Ga aan de andere kant van de balie staan en word je bewust van hoe belangrijk klantenbinding en service is in deze sterk veranderende wereld. Investeer in gastheerschap binnen je bedrijf en kom erachter wat jullie bedrijf onderscheidt van de rest!

Let op: deze workshop is alleen te volgen als vervolgstap op de GastvrijheidsCheck.

Inschrijven Workshop Door De Ogen Van De klant

image description

Kom je er niet helemaal uit?

Geen probleem. Wij helpen je vinden wat je zoekt. Gebruik onze zoekfunctie eens of stel je vraag aan een van onze medewerkers!

Bel ons!
image description

Directe informatie

Kom je er niet helemaal uit? Bel ons of probeer eens de zoekfunctie uit!

Contactinformatie

  • Telnr. 0800 0155
  • Email: servicedesk@oomt.nl

Zoekfunctie gebruiken

Zoekfunctie gebruiken

Mis niets

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.
  • DD dash MM dash YYYY
  • Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.

Bedankt, uw aanvraag wordt verwerkt
Voordat je vertrekt...

Schrijf je in voor de OOMT nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van OOMT en de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche.

DD dash MM dash YYYY
Wanneer je op 'Houd mij op de hoogte' klikt, ga je akkoord met onze privacy policy.